Utryckning

Vet ni vad jag gör? Bakar så klart! Småkakor med kolasmak är klara och så råkade jag göra en sats bullar till av bara farten. Lite dumt kanske för vi har nog typ 150 bullar nu men jag är ju så sugen och vill smaka på de vi har i frysen hela tiden och då måste jag ju fylla på med lite nytt. Någon mer sorts småkakor borde jag gjort istället dock. Finns kanske tid för det med när bullarna är klara. (Herregud, jag har ju blivit besatt.)

Tårtor är beställda. Vita prinsess(/prins)tårtor med blå detaljer. Låter ju himla fint tycker jag. Nu är det bara vädret som saknas. Vi vill ju helst vara ute (det är ju därför vi väntat ända till nu) på dopet men som det ser ut just nu så lutar det starkt åt att plan B måste sättas i verket. Trist i sådant fall men än är det många dagar kvar till söndag.

Just i detta nu låter det ungefär som om hela Stockholms brandförsvar samt ett gäng poliser passerar här utanför. Vad kan ha hänt? Måste kolla in nyheterna...

Publicerat: 2011-05-25 @ 13:38:20


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!