Någonting att simma i

Har inte bestämt mig för om jag är nöjd med håret eller inte ännu. Får sova på saken och återkomma. Möjligen kan det även bli ett litet bildbevis.

Idag har jag jagat babysimbadbyxor. Inte det lättaste visade det sig. Fanns bara rosa samt ett par blåa med sjöjungfrur och volang. Inget av det kändes riktigt som Alvins stil. Inte nog med att jag måste tänka till som tusan för att hitta något jag själv kan klämma i mig i innan det är dags för premiären i bassängen. Ska det dessutom vara en utmaning att hitta badkläder till en tremånaders bebis?

Nu ska jag gå och göra mig klar för natten. Garanterat kommer jag få en chock när jag ser mig själv och mitt nya hår i spegeln. Minnet är nämligen bra men ytterst kort nu för tiden.

Publicerat: 2011-03-03 @ 23:53:13


1 kommentarer
Postat av: Linda - Mamma till Anton

Du blev säkert jätte fin i håret :)

Åh vad jag vill klippa mig och färga håret!



Bara för att jag skrev att jag var så nöjd med att anton sover 4-5h per natt så har han vaknat först efter 3h, sen efter 2h och sen efter 2h...haha typiskt :P

Men första gången bajja han när jag ammade, så var säkert därför han vaknade för att han kände att det var på gång :) (vill jag tro haha)



Hehe, ja är dem hungrig så är dem hungrig. Svårt att natta om ett hungrigt barn. Bara till att amma :)

2011-03-04 - 09:49:40 | URL: http://lillapindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!