Det som såddes för ett år sen

Idag, eller imorgon, eller kanske igår eller möjligen i övermorgon var det exakt ett år sedan Alvin blev till. Vi visste det så klart inte då (hade inte en aning!) och vi vet tyvärr inte exakt när han skapades (det hade varit coolt) men det var i alla fall en väldigt lyckosam träff där inne i min mage. Bättre hade det ju inte kunnat bli och tänk att vi lyckades göra något så fantastiskt utan att ens försöka. Tur att jag inte klarade av att räkna (ekonomen och matematikern i mig skäms lite) på det där med säkra perioder speciellt bra just då, precis (ganska så exakt) för ett år sedan.


Jag och älsklingen på Kap Verde mars 2010.

Publicerat: 2011-03-20 @ 11:52:44


1 kommentarer
Postat av: Linda - Mamma till Anton

ja visst hade det varit kul och veta exakt när dem blev till :)

Min sambo hade börjat jobba i skåne 4 dagar i veckan när vi fick reda på att jag va gravid haha, skämtade mycket om att man inte vet vem som är pappa ;)

Men jisses vilken kopia av pappan han va när han föddes :)

2011-03-20 - 17:10:03 | URL: http://lillapindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!