Viktigheter

Regn, regn, regn. Vilken dassig dag. Blir till att krypa upp i soffan och innemysa hela dagen verkar det som. Kan hända kan man hinna med en film eller så...

Och så ska jag förbereda mig lite inför morgondagen. Imorgon ska jag nämligen på viktigt möte. Dags för lönesamtal på jobbet. Tror i och för sig inte att det kommer att vara så mycket samtal utan mer information om den nya lönen och man är ju inte direkt i den bästa av förhandlingspositioner. Ytterligare en liten nackdel är att jag ännu inte vet exakt vad det är jag ska göra när jag börjar jobba igen. Hoppas på klarhet i denna fråga i början av mötet och hoppas att det finns några spännande arbetsuppgifter till mig. Det som tidigare var aktuellt verkar inte riktigt vara lika aktuellt eftersom uppdragsgivaren hade lite svårt att acceptera att jag inte kommer att jobba heltid så just nu lutar det åt att jag snarare kommer tillbaka till mina gamla arbetsuppgifter men det är inte helt klart ännu. Spännande värre (försöker se det positivt).

Nu vaknade Alvin så dags att sätta sig på mattan och leka lite.

Publicerat: 2011-06-19 @ 13:54:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!