Framsteg

Japp. Jag har träningsvärk, men den är faktiskt överkomlig och det är ju trots allt ganska skönt med lite träningsvärk. Skönt att känna att man gjort någon nytta liksom. Fotboll är så himla bra. Jag hade aldrig tagit ut mig så om det inte varit i jakten på en boll. Skulle aldrig palla att ge mig ut och jogga mig lika trött.

Igår hade jag en gammal vän med bebis 10 dagar äldre än Alvin på besök. Det är så häftigt att se nu hur Alvin fascineras över andra barn och hur de ligger och liksom utforskar varandras ansikten och svarar varandra. När den ena pratar högt så liksom svarar den andra med liknande ljud.

Alvin har nu ätit spagetti och köttfärssås tre dagar i rad. I dag blir det sista fjärdedelen av burken. Verkar funka bra med magen nu och snart är det dags för ny smak och lite större portion. Men först simning. Måste göra oss klara nu så jag får återkomma lite senare.

Publicerat: 2011-06-02 @ 09:55:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!