Uppdatering

Blev en nästan datafri helg det här. Försökte logga in igår men just den stund jag hade tid med datorn funkade inte blogg.se så jag kunde varken skriva något eller läsa andras bloggar. Fast det kanske kan vara nyttigt med lite ledigt från datorn ibland förstås.

Besöket hos mina föräldrar var trevligt och uppskattat. Vi stannade över natten så nu har Alvin sovit borta för första gången sen vi kom hem från sjukhuset. Hade honom i min säng. Här hemma sover han ju i egen säng men tyckte att det kunde vara mysigt för oss båda att få lite trygghet och värme från varandra när vi skulle sova borta och utan pappa/älsklingen. Det var en halvbra idé kan man säga. Shit vad han bökar och har sig. Flaxar med armarna, sparkar med benen och vill helt enkelt inte ligga still. Bitvis under natten när han bökade som mest sov han. Det gjorde inte hans mor. Vaknade ändå ganska utvilad, sov ändå totalt sett ganska länge och så hade jag nog vilat kroppen lite eftersom mamma satt med Alvin från att vi kom dit tills vi åkte hem bortsett från när jag ammade och när vi "sov". Efter frukost igår åkte vi hem till älsklingen, kärt återseende, hatar att vara ifrån honom och han hade nog saknat oss väldigt mycket, alldeles ensam i huset. Vi åkte på en tripp till Bålsta, som spioner på några vänners husvisning och sen fikade vi på Åberg-museet. En liten lagom söndagsutflykt. Sen hade vi kort besök och efter det blev det pizza och sen film i sängen. En alldeles perfekt skön helg (bortsett från att en natt spenderades utan älsklingen).

Idag ska jag ta en promenad till Mio. Hoppas att det nu fått in skohyllan som matchar hatthyllan. När den införskaffades var de slut men det skulle komma i mitten av januari. Vore ju trist om de inte har skohyllan nu när vi äntligen fått upp hatthyllan. Solen skiner så känns lite lockande att gå ut för en gångs skull. Dock är vi nu mittemellan mattid så får nog vänta tills han fått i sig en portion till. Kanske skulle få i mig någon lunch jag med också.
Publicerat: 2011-01-24 @ 12:34:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!