Svett & gammal mjölk

Har varit dåligt med bloggandet idag.

Hade en natt med 5 h sömn i streck tack vare att snälla älsklingen tog nattmatning med flaska. Uppskattas väldigt men jag är lite orolig för hur det gått för honom idag. Stackarn som jobbar. Men som sagt, uppskattas väldigt och det känns i kroppen. Även idag har Alvin varit rätt klängig, svårt att få så mycket gjort då, han behöver ju sova men det gör han endast i min famn. Fick dock lite myror i brallan av att bara sitta still så nu har jag kört ett varv med dammsugaren samt en tur till tvätten nere i källaren med Alvin i bärsele. Funkade fint och brummandet verkar verkat sövande. Fast det känns att han är tyngre än sist jag gjorde så. Tänkte nu försöka duscha, hoppas bara det funkar att lägga honom i sängen en liten, liten stund. Jag luktar svett och gammal bröstmjölk tror jag.

Kan för övrigt glatt meddela att diskmaskinen funkar!
Publicerat: 2011-01-12 @ 17:06:34


2 kommentarer
Postat av: Hanna Z

Vi har inte testat dom än, ska göra det inatt, får återkomma:)

2011-01-12 - 19:42:14 | URL: http://hannaz.se
Postat av: Hanna Z

Vi har inte testat dom än, ska göra det inatt, får återkomma:)

2011-01-12 - 19:43:34 | URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!