Ser man på

Tillslut kom den upp, hatthyllan. Och ännu har den inte ramlat ner. Det tror jag heller inte att den kommer att göra eftersom min händige sambo har satt upp den på bästa möjliga sätt. Fick även upp ett litet skåp i hallen, ett skåp att lägga allt det där som man vill lägga ifrån sig när man kommer innanför dörren i. Nycklar, plånbok med mera. Hoppas att det kan leda till lite snyggare TV-bänk för fram tills nu är det på den alla de där sakerna hamnat och det ser mest stökigt ut.



Ganska så nöjd är jag med gårdagens bedrifter. Efter lite TV-titt och en god middag spelade vi kort om dammsugningen. Första omgången vann P (=jag får dammsuga entreplanet), andra om gången blev vinst till mig (P dammsuger övervåningen), tredje omgången kvitt eller dubbelt, jag förlorarade och fick båda planen och sen fjärde omgången vanns av mig så P får dammsuga källaren. Förlusterna får vi dock betala för imorgon. Idag väntar annat. Älsklingen ska iväg på farligheter med gamla vänner så jag och Alvin packar in oss i bilen och åker till mina föräldrar. De vill innerligt gärna träffa Alvin (och förhoppningsvis även mig) och jag vill gärna ha sällskap. Kan hända sover vi över där också så slipper jag lägga oss alldeles själv och sen ligga vaken och vänta på älsklingen. För det är så tyvärr jag ofta gör. Kan inte somna ensam i huset. Nu är ju förstås Alvin där så helt ensam skulle jag ju inte vara men hur som helst är det svårt för mig att slappna av innan flocken är samlad.
Tror i alla fall att det är några som kommer att sakna varandra ikväll...

Mina älsklingskillar.

Publicerat: 2011-01-22 @ 14:26:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!