Kall gröt

Nu sitter jag och äter kall havregrynsgröttill frukost. Den var varm men Alvin krävde högljutt att absolut att få äta sin mat först och under den tiden han gjorde det blev min kall. Måste ändå slänga i mig så det spelar kanske inte så stor roll. Har i alla fall hunnit duscha medans Alvin fortfarande sov och det kändes som prio 1. Ska nu på den berömda efterkontrollen hos MVC så då är jag tacksam över att ha hunnit duscha. Måste slänga i mig den kalla gröten nu, sen på med kläder på mig, byte blöja på Alvin, kanske hinna dra en borste genom mitt hår, på med ytterkläder och bärsele, ut på hundpromenad, in med alla i bilen (hoppas inte Alvin behöver mat eller ny blöja däremellan), iväg till hunddagis, lämna hund, vidare till MVC. Kommer jag dit inom en timme och 20 minuter har jag lyckats. Nu bajsade Alvin. Mycket bra eftersom det ökar chansen att den blöja han får snart håller sig fräsch fram till MVC-besöket.
Publicerat: 2011-01-10 @ 11:12:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!