Gudagåvan babysitter

Babysittern är möjligen guds gåva till bebisar och småbarnsföräldrar. Alvin älskar att sitta och gunga i den och leka med djuren på bågen (ja, jag ska visa med ett foto snarast) och så sover han sött i den eller sitter bara tyst vaken, förundrad och njuter av att komma upp en bit och se lite av världen. Och föräldrarna älskar att få äta middag tillsammans med båda händerna tillgängliga.

Ska visa en bild när han leker i den snarast men tills dess:


Lätt att slumra till av allt gungande och lekande...
Publicerat: 2011-01-05 @ 18:39:21


1 kommentarer
Postat av: ♥ Anna Olsson - Bloggdesign, foto m.m

Todeloo!

Känner du att du vill fräscha upp din bloggdesign? Hör av dig så hjälper jag dig gärna, maila eller lägga till mig på msn -> [email protected]



Jag har färdiga designer tillsalu -> http://akolan90.blogg.se/2010/august/hur-gor-jag-for-att-bestalla-en-bloggdesign.html#comment



(designar även på beställning)

Hör av dig och ha en bra dag, kram! ♥

2011-01-06 - 12:11:34 | URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!