Glada killen

Publicerat: 2011-01-22 @ 14:48:22


1 kommentarer
Postat av: Elinor- Matildas mamma

Han är ju bara för sööööt!!! Lilla killen! Haha tjejerna kommer stå i kö utanför er dörr när han är äldre!



Det blev ingen hel natts sömn :( min kompis blev sjuk så det var bara att åka hem! MEN om två veckor, DÅ ska vi få till det har vi tänkt å då jäklar ska det sovas å pimplas vin! Å visst är första klunken av valfri alkoholhaltig dryck helt gudomlig efter graviditeten? Jag drack Corona, en öl som jag längtade efter hela graviditeten! Jag har nog aldrig njutit så mycket av en öl någonsin!!



Nä nu ska jag väl studsa i säng... barnet vaknar nog om 2-3 timmar å vill äta!



Ha det toppen!!

2011-01-23 - 00:25:57 | URL: http://redishfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!