Det slår ju aldrig fel

Alvin somnade visserligen men inte sov han till 3 som jag tyckte han skulle. Precis när jag vid 2 öppnade kylskåpsdörren för att göra mig själv lite lunch så tyckte han minsann att det var hög tid för honom att få mat. Det slår verkligen aldrig fel. Han kan ligga hur nöjd som helst själv enda precis till jag ska äta. Och det är ju Alvin som regerar här hemma så det var bara att vänta med min mat och slänga fram mjölkmaskninen. Nu är vi båda mätta men Alvin har inte somnat om och har sovit oroväckande lite idag. Funderar nästan på att åka iväg tidigare till BVC och ta en extra sväng med bilen för då sover han ju oftast utmärkt. Nu är han mest gnällig här hemma men vägrar sova och om han nu skulle somna skulle jag ju ändå vara tvungen att väcka honom snart igen för att klä på ytterkläder och åka iväg. Får se hur jag gör, just nu är det i alla fall inte bra. Mest gnäll och ständigt vaggande är det enda som funkar och jag har inte ens hunnit försöka sätta ihop diskmaskninen igen.
Publicerat: 2011-01-11 @ 14:57:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!