Bloggskola

Måste passa på att be om ursäkt för att jag har så dålig koll på hur vissa saker funkar med bloggen. Om någon vill ge mig en liten bloggskola så hör gärna av er. Desigen är oexisterande. Gårdagens inlägg om hatthyllan ligger publicerat 2 gånger om man tittar på själva bloggen men om jag tittar inne i arkivet bara en gång. Kan alltså inte ta bort det för då försvinner det ju helt men det ser ju knäppt ut med samma inlägg 2 gånger. Sen så skulle jag behöva veta hur man länkar i texten, och hur man gör tidsinställda inlägg och varför publiceras inlägg som jag först sparat som utkast på den dag och tid som jag först sparade utkastet? Man vill ju gärna att de hamnar högst upp när de publiceras för det är ju knappast någon som bläddrar ner bland gamla inlägg när de läser vilket betyder att den funktionen är helt meningslös. Nu har jag istället skrivit på förlossningsberättelsen i word och får sen klistra in men det kan väl inte vara meningen? Sen undrar jag om man inte kan sätta fler kategorier på samma inlägg? Har ju sett andra ha det så men jag kan bara välja en. Finns så mycket förbättringspotential känner jag, så mycket kvar att lära...
Publicerat: 2011-01-10 @ 15:21:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!