Alvin gymar



Publicerat: 2011-01-20 @ 14:44:15


3 kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Hon har bajsat ned min hand några gånger, samtidigt som jag torkar liksom men än så länge har det inte varit värre än så, peppar peppar haha ;D

2011-01-20 - 15:56:25 | URL: http://madeleines.se
Postat av: Catrin

åh sööt! =)

2011-01-20 - 20:19:51 | URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Elinor- Matildas mamma

Hallå :)



Åh nu har jag en unge som inte vill sova. Hon tvärvägrar, ligger å skrattar å pratar i sängen å om jag går därifrån så gråter hon men så fort jag kommer igen så börjar hon att tjöta. Fasen vi som haft så jäkla bra rytm på henne hoppas inte att hon är påväg att ändra den.



Ja du, min bvc kärring kan man inte göra så mycket åt tyvärr... men jag ska byta! Ska ringa dom imorgon, det nya stället.



Jadu, jag har kommit på att man får låtsas vara cool, även fast man inuti är rena vraket! Haha alla säger till mig att ja är så lugn å så, men jag känner mig verkligen inte som det! :) Men nu verkar det ge med sig med maten i alla fall, ikväll har hon käkat på bra.



Hoppas att du har en bra kväll/dag! De där babygymmen är ju bara för underbara! Brukar ta med Matildas in i badrummet när jag duschar så får hon ligga där :D skitbra!



Stor kram!

2011-01-20 - 22:16:03 | URL: http://redishfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!