Stressigt att vara ledig...

Oj, dagarna bara rusar förbi. Linda och Isabell på trevligt besök i torsdags. Lugn familjedag på dagen i fredags men på kvällen stack jag och Alvin på tjejkväll med tacos och sällskapsspel. Alvin fick dispens och fick vara med fast han är felkönad. Så kul att träffa gamla fotbollskompisar igen. Igår var bror med sambo här på fika och snälla Jenny hade med sig fikat. Det kallar jag för bra gäster det! Sen kollade vi film, Sebbe och jag lärde mig massor om hur man inte ska vara som mor. Tragisk film. Nu ska jag snart stoppa ner Alvin i ett bad, möjligen ska jag joina. Brukar ju duscha med honom och det gillar han. Ska man kanske testa badkaret? Sen ska vi på lite fika hos Sandra och därefter tror jag att det blir lugn och ro. Men kommande vecka bjuder på en del äventyr den med verkar det som. Det är allt bra stressigt att vara ledig ibland.

Publicerat: 2011-02-06 @ 11:55:20


1 kommentarer
Postat av: Therese

Lät som en trevlig helg!

Vi badar alltid vår dotter Molly i en badbalja, men om vi hade haft badkar hemma så hade det varit jättemysigt att bada tillsammans med henne.



Kram

2011-02-06 - 19:18:50 | URL: http://thereseslivochvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!