Skratt och gråt och lite senilitet

Var tvungen att avbryta mitt bloggläsande då han som bestämmer över tiderna här hemma absolut var tvungen att äta lite (igen). Hungrigt gallskrik tystnade när bröstet var i munnen. Så åt han i typ 3 minuter. Nu äter han visserligen alltid ganska snabbt och effektivt men 3 minuter är ju inte mycket att hänga i granen. Efter 3 minuter slutade han hur som helst äta och valde att istället börja asgarva. Hur glad och nöjd som helst. Det är andra gången idag han gör på det viset. Det är ju fint att han är glad men tyvärr tror jag lite att det går ut över mättnaden. Charmingt ser det i alla fall ut. Älskar hans skratt!

Passade på att springa ner i källaren för att ta hand om tvätten. Tydligen börjar jag bli smått senil (eller förhoppningsvis så är det bara tröttheten som börjar ta ut sin rätt). Tvätten var inte klar eftersom jag aldrig startat maskninen. Det får bli ett nytt försök imorgon för nu måste jag göra oss redo för natten.

Publicerat: 2011-02-09 @ 22:58:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!