Natti

Det är nog inte bara övertrötthet som stör nu utan även något elakt som gör ont i magen eller så. Riktiga panikskrik som avbryter sömnen men sen är han bitvis hur glad som helst. Hoppas han får ro för nattsömn i alla fall. Själv har jag drabbats av någon form av lock för båda öronen. Hur det kommer sig fattar jag dock inte riktigt. Har garanterat inte flugit och är inte förkyld. Lite rädd att jag vaknar upp kanonförkyld imorgon. Obehagligt är det och Alvins gråt och någon jävla sur gubbe på TV:ns skrik (parkeringskriget - vad faan är det för program?) låter just nu extra jobbigt i mitt lilla huvud. Nu får det bli natt och hoppas att alla i familjen tycker så.


Inför sista natten i sovkorgen. Inte lika nöjd just nu tyvärr.

Publicerat: 2011-02-16 @ 23:52:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!