Myspys

Riktig slappardag detta blev. Jag och Alvin har badat i badkaret. Det var populärt men det blev ganska kallt efter ett tag för mig. Man vill ju liksom gärna vara så mycket under vattnet som möjligt men det var lite svårt att samtidigt hålla i Alvin och se till att han hade det bra. Dessutom är vår varmvattenberedare (som jag för övrigt aldrig har sett, det är ganska konstigt det) alldeles för liten. Den värmer liksom inte upp ett badkar utan man får fylla lite i taget och det blir så kallt emellan. Men som sagt var i alla fall Alvin nöjd.

Har faktiskt dammsugit också, 2 våningar till och med så lite nytta blev det.

Nu sitter vi framför en brasa och myser och snart ska vi väl kanske laga oss lite middag. Några enstaka dagar då och då som insnöad kan jag nog tänka mig även i fortsättningen. Detta är ju ganska mysigt.

Publicerat: 2011-02-11 @ 18:48:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!