Läsa?

Om man skulle ta och köpa sig en bok och försöka läsa lite istället för att sitta och hänga framför TV:n när Alvin sover men kräver att få ligga i ens knä/famn. Då kanske man skulle känna sig lite mer intellektuell än vad jag gjort på sistone. Men med tanke på att jag knappt lyckas bläddra i en tidning förstår jag inte riktigt exakt när jag skulle slå upp den där boken men jag tror faktiskt att jag i alla fall ska göra ett försök. Intellektuell vill man ju vara. I alla fall vill jag det.
Publicerat: 2011-02-09 @ 22:17:23


2 kommentarer
Postat av: Elinor

Halloooo!



Åh det där med bok är riktigt smart jag har börjat läsa innan jag lägger mig, det är riktigt avkopplande faktiskt. Kan varmt rekommendera Mia Skäringers, Dyngkåt å hur helig som helst. Den är rolig! Själv har jag plöjt Twilight serien å nu läser jag något romantiskt tjosan (orkar inte med tunga grejer så ibland slinker det in lite romantik i bokhyllan).



Måste säga att Matildas "rutin" håller i sig! Det är lika spännande varje gång man går å lägger sig för att se om hon kommer att sova över nattmålet eller om hon kommer att väcka en. Natten till idag (onsdag) så åt hon sista gången 23.30 å sen väckte hon mig 5.30! Det är ju sjukt många timmar, TÄNK om man kunde få sova dom då? Näää.. då vaknar man ÄNDÅ å väntar på att hon ska vakna typ. Irriterande!



Jadu, jag ser verkligen fram emot föräldragruppen! När skulle er börja?



Kram från oss å godnatt!

2011-02-09 - 22:24:09 | URL: http://redishfox.blogg.se/
Postat av: Bredeklara

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-08-30 - 20:32:57 | URL: http://bredeklara.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!