Hemma bäst

Nu är vi hemma igen efter en väldigt skön liten semestertripp. Avslutade igår med en trevlig eftermiddag och kväll hos några vänner och kom inte hem förens vid midnatt. Idag har jag packat upp, jagat Alvin som kryper runt överallt, vaktat Alvin som ställer sig mot allt, startat en tvätt (och fler ska komma) och så har jag passat på att njuta av att vara hemma. Hemma är ju allt bra bra och efter några nätter iväg uppskattar jag alltid vårt eget hus lite extra. Nu ska jag fortsätta fixa lite, bland annat har jag tydligen en möhippa att planera och så ska jag se hur mycket tid jag får framför datorn innan Alvin vaknar. Gissar på cirka 3 minuter.

Publicerat: 2011-08-04 @ 12:17:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!