Ingen klocka - tjoho!

Nu har jag fått sova ut lite och dagen känns lovande. Inget inplanerat och det var faktiskt längesen. Skönt att slippa ställa klocka.

Igår började dagen med föräldraträff på BVC vilket också innebar möte med nya BVC-sköterskan. Verkar inte jättelovande men jag kan komma med nytt uttalande på måndag när vi varit på 5-månaderskontroll och vaccin (uschabuscha). Träffen var trevlig men efter det gick dagen mest utför. Dels hade jag en huvudvärk som ökade, nackont som spred sig och så var jag väldigt trött. En mycket dålig natt tog ut sin rätt. Tog ett bad på kvällen, gjorde susen för onda muskler och ond nacke men vår varmvattenberedare är inte kul att bada med. Vattnet räcker inte att fylla hela badkaret så man får fylla i omgångar och det är inte kul att ligga i karet när det vara är halvfyllt men man kan ju inte låta det stå. Källaren är så kall att då skulle vattnet man tappat upp hinna kallna medans man väntar på mer varmvatten. Fanns vissa fördelar med nybyggd lägenhet (fast i den hade jag å andra sidan inget badkar).

Nu ska vi bege oss ut på en promenad, det verkar varmt men grått ute och jag tror att det är bra för ömma kroppen att röra sig lite och förr eller senare vänjer sig väl ljumskarna vid promenader?

Publicerat: 2011-04-06 @ 13:07:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!