Envist brummande

Det står ett flygplan (antar jag) här i närheten (ja, vi bor ganska nära en flygplats) och brummar med en enformig, dov ton. Det är ett ljud som liksom vibrerar i luften och får typ min kropp att vilja vända sig ut och in. Så obehagligt, så att det nästan inte hörs men ändå stör så mycket. Kan omöjligt gå och lägga mig med detta ljud i bakgrunden, då kanske man liksom aldrig vaknar, möjligen vaknar man på en annan planet (för om det inte är ett flygplan lutar det åt ufo) och jag gillar trots allt jorden. Snälla, snälla flygplan sluta, detta är outhärdligt. Kan man ringa någonstans för att få stopp på det tror ni? Störningsjouren?

Publicerat: 2011-04-29 @ 22:56:04


2 kommentarer
Postat av: Elinor- Matildas mamma

Hahahah störningsjouren ;) jo dom skulle nog allt kunna hjälpa, vilket fall så hade nog den som svarat fått sig ett gott skatt :) ungefär som i sällskapsresan där den oroliga mamman ringer sjöräddningen för att Stig-Helmer var ute på öarna full ;) hihi sjukt roligt!



Men låter jobbigt med flygplanet, jag hoppas att du vaknat upp i din säng här på jorden å inte i en rymdkapsel på mars! ;)



Ha en underbar Valborg!

2011-04-30 - 09:39:23 | URL: http://redishfox.blogg.se/
Postat av: Tormodtirill

I really enjoyed my visit. A great site

2011-10-14 - 07:11:35 | URL: http://tormodtirill.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!