Beach 2011 - here I come

Bättre här idag! Man fick känna att man levde må jag säga men försöker se det hela positivt (det är lättare nu så här i efterhand). Detta var ju i alla fall en bra start på beach 2011. Bättre utrensningskur och bantning får man ju leta efter. Jag skulle ju aldrig frivilligt klara av sådana där kurer men nu kom det ju så att säga på köpet och jag försöker som sagt se den lilla positiva sidan av det hela.

Vaknade av att Alvin låg och snackade högt och glatt med sitt mumintroll i sin spjälsängvid 9 imorse. Det är en bra start på dagen det och efter att ha ätit frukost (och tvingat i P det samma) så ska jag nu hoppa in i duschen och göra mig redo för dagen.
Publicerat: 2011-04-20 @ 10:56:45


1 kommentarer
Postat av: Jeanette - Babydjungeln

det bra att se det positive i det man inte kan ändre :D

2011-04-20 - 13:35:55 | URL: http://www.babydjungeln.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!