Vad händer?

Jaha, dålig uppdatering igår. Först jobb och sen farfar och föräldrar på besök. Magen fick present och huset fick en blomma och beröm och dessutom kom mamma med en kasse bebiskläder som jag själv och mina bröder haft. Fantatstiskt att en hel del fortfarande känns både snyggt och fräscht.

Nu just hemkommen från jobbet. Lite skum känsla, upptäckte en liten blödning efter lunch, inte mycket men ändå. Ingen smärta eller så och bebben sprattlade runt som vanligt. Ringde förlossningen enligt de instruktioner man fått, fick prata med en barnmorska som inte lät så jätteoroad och sa att jag skulle avvakta. Känns lite konstigt ändå, har inte kommit något mer blod men nu har jag som mensvärk, ganska kraftigt och undrar om det hänger ihop? Planerar att vila en timme och sen se hur det känns och ringa igen och kolla. Lite nervöst känns det allt...
Publicerat: 2010-11-10 @ 17:45:40


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!