Oj, så det kan bli

Jaha, så konstigt det blev. Jag hann liksom inte riktigt börja blogga så var han född. Lördagen den 13 november föddes vår lilla prins (förlossningen startade på natten efter förra inlägget, det var jag verkligen inte beredd på). Alvin hade bråttom ut, nästan en månad för tidig och sen dess har tiden liksom gått åt till annat. Jag har dock hunnit skriva ihop en början till förlossningsberättelse och lite tankar om hur jag upplevde graviditeten, mest för att jag själv vill kunna läsa detta senare. Nu ska jag i alla fall försöka komma igång ordentligt med det här bloggandet.

Publicerat: 2010-12-21 @ 17:51:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!