Nedräkning

En väldigt mycket bättre natt och en väldigt mycket piggare mamma. Känns ju lovande inför kvällen, kanske man kan hålla sig vaken över 12-slaget. Har hittat kläder att ha på mig också. Kom i kjolen (jippie!) och tröjan jag köpte på chans på rea i förrgår både passade storleksmässigt och känns lagom fin. Och så kan man amma i den också. Med svarta amningslinnet under kan jag leka kossa utan att behöva näcka och det är ju alltid trevligt. Man får verkligen nya saker att tänka på som mamma. Hittade för övrigt även en amningstop på HM på rean, i övrigt låg jag lågt med shoppingen. Vill inte shoppa för mycket innan jag är i rätt storlek.

Nu ska vi slappa lite här och ladda inför kvällen.
Publicerat: 2010-12-31 @ 13:15:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!