I väntan på jul

Jaha, danföredopparedan. Känns konstigt, ingen riktig stämning ännu men det kommer nog imorgon. Sitter och ammar och skriver därför med en hand. Tar lite tid. Ska i alla fall ge er nästa del i min historia. Var kul att se farfar ned Alvin igår. Så stolt. Och min mamma la sen beslag på Alvin hela besöket hos dem. Skönt med händerna fria ett tag och så glad att se henne så glad men till slut saknar jag nästan att ha honom i famnen. Är ju så van vid min lilla klängande apunge att det känns tomt utan honom. Nu ska sista klapparna slås in och sen julmys i vår lilla familj (om P lyckas ta sig hem från Coop vill säga).
Publicerat: 2010-12-23 @ 18:26:20


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!