Dagens uppdrag: check

Lyckades ta mig ut. Mycket stolt. Mycket snö. Och så fixades det som behövdes fixas. Gå bort present till nyår. Julklappstallrikar bytta till en storlek större. Trasig bebisoverall reklamerad (typiskt när han äntligen vuxit i den) och sen kollade jag vad gravyr på utsidan av ringen jag fick av P i julklapp kostar. Vill ha en ring med Alvins namn på och fick en för det ändamålet av bästaste älsklingen. Tycker dock att 845 kr för gravyr var ganska dyrt men vad vet jag. 3 veckor skulle det ta också. Känns ju länge att vara utan den nu när jag har vant mig vid att ha den på.

Ska nu försöka mig på en tupplur på soffan, Alvin är nymatad och nybytt men just nu ganska gnällig men troligen inte trött eftersom han sovit hela turen i vagnen. Förhoppningsvis och troligtvis somnar han till om han får ligga på mig.

Publicerat: 2010-12-29 @ 16:36:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!